آی تو...
میگی منو نمیخوای بم نگا میگکنی میری دلم میگیره تو گناه مبیکنی کی غیر من میتونه دستتو بگیرهز ندگیش تو باشی واسه تو بمیره آی تو دلیل بودنم ای تو آی تو که دنیای منی قلبی که دوست داره تورو حیف بری بزنی بشکنی آی تو که دیوونه ات شدم ای تو ای تو که دلم میره برات تند میشه نبضم تورو که میبینم میره دلم با یه نگات آی تو دلیل بودنم ای تو آی تو که دنیای منی قلبی که دوست داره تورو حیف بری بزنی بشکنی آی تو که دیوونه ات شدم ای تو ای تو که دلم میره برات تند میشه نبضم تورو که میبینم د میره دلم با یه نگات من با تو حالم خوبه و ارومم با تو قلبم میکوبه و ارومم بیا صدای قلبمو گوش کن ای کای توی دل منو میدیدی صدای دل منو میشنیدی بیا صدای قلبمو گوش کن آی تو دلیل بودنم ای تو آی تو که دنیای منی قلبی که دوست داره تورو حیف بری بزنی بشکنی آی تو که دیوونه ات شدم ای تو ای تو که دلم میره برات تند میشه نبضم تورو که میبینم د میره دلم با یه نگات میگی منو نمیخوای بم نگا میگکنی میری دلم میگیره تو گناه مبیکنی کی غیر من میتونه دستتو بگیره زندگیش تو باشی واسه تو بمیره آی تو دلیل بودنم ای توآی تو از امین رستمی آی تو که دنیای منی قلبی که دوست داره تورو حیف بری بزنی بشکنی آی تو که دیوونه ات شدم ای تو ای تو که دلم میره برات تند میشه نبضم تورو که میبینم د میره دلم با یه نگات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, | 22:26 | نويسنده : parmis |